Ioana Hincu

Tehnologia educației sau perspectivele noului mileniu. La români.

In intre ras si plans on Iulie 12, 2013 at 3:53 pm

Sau: Beethoven e tehnologic și e din Craiova.

Sunt momente în care mă gândesc dacă nu cumva e momentul să mă apuc serios de prășit, pescuit, vânătoare sau croșetat (avantaj bunica, ea a prins pension). Astea, activitățile cu capul par de domeniul trecutului îndepărtat, desuet.

Un moment de gen am avut azi:

M-au informat realizatorii emisiunii Aerobaza Kamikaze ( vineri, între 14.00 si 15.00 ora locală, la Radio Sport Total fm – pe internet aici http://www.sptfm.ro/stream/playlist.asx  sau, înregistrări pe site-ul revistei Kamikaze) că acum, în 2013, la bacalaureatul ăla criticat ca fiind prea ușor, avem câteva zeci de licee în care n-a promovat nimeni. Ba la câteva nici nu s-au mai înscris. Adică niciun elev, nada, niente, zero, deloc sau, altfel spus, “decât nimeni” ( vorba lu’ domnu’ ministru al educației  noului mileniu).

Printre ele, se disting ( prin titulatura într-un mare fel):

1.Liceul tehnologic special Beethoven din Craiova. Beethoven? Din Craiova?

2.Liceul tehnologic  Înălțarea Domnului din Slobozia. Mistic. Miracolul s-a înfăptuit: s-au înălțat peste bacalaureat, doișpe ani de școală în văzduh s-au risipit.

3.Liceul teoretic Socrates din Timișoara. Teoretic, nu oricum. Teoretic, Socrates a fost un filosof. Practic,  Socrates a fost un celebru fotbalist brazilian și doctor (de medicină, nu în drept ca Ponta) totodată. Părinții brazilieni au perspectivă și umor.

4.Și, crème de la crème a la Edgar ( Pisicile aristocrate, Aristocats, desen animat pentru cine nu  știe, că nu e fan Disney ca mine): Liceul particular Transilvania College the Cambridge International School din Cluj. Aur. Ăștia, vorba celor de la Aerobaza Kamikaze, pot spune că au studiat la Cambridge. Doar că nu le-a folosit, na poftim.

Mulțumesc pe acesta cale, încă o dată, realizatorilor emisiunii Aerobaza Kamikaze pentru momentul de luciditate:

Românul ( în general; nu zic că n-or fi și excepții miraculoase) rămâne frate cu codrul, iar  rădăcina / creierul îi sunt  bine înfipte în pământ.

Gata. Mă recalific și m-apuc de prășit. Zău. Nu știu ce naiba mă tot găsește să zic / scriu chestii din astea, ca acum doi ani: https://ihincu.wordpress.com/2011/10/02/civilizatiile-nu-cresc-in-copaci/

Am și eu rătăciri, deh. Tulburări. Acu’ de exemplu mă bântuie cântecelul ăla stupid ( Marius Teicu, mare cantautor): noi în anul două mii, noi nu vom mai fi copii ( s-a rezolvat, eu nu mai sunt), tra, la, la,  însă clar vom fi (mai mulți) imbecili. Parcă asta nu era în text, nu mai știu.

Tra, la, la. Am un moment. Care este. Nu mă băgați în seamă. E posibil să îmi  revin. 🙂

Lasă un răspuns

